вівторок, 13 грудня 2016 р.

Завдання на період карантину

Шановні третьокласники! 
Для виконання  запропонованих робіт пропоную завести 2 зошити (для мови і математики) і підписати їх . 

Математика - збірник № 201,202,203,207,510,
702, 703, стор. 135-138 дві тестові роботи можна виконувати в збірниках.

Мова
Завдання 1. Списати, розкривши дужки. Префікси виділити, прийменники обвести у кружечок.
(З)мерзлі, (у)сніг, (у)гайках, (за)біліла, (на)гілках, (у)пав, (за)вис, (на)полоханих, (на)землю, (з)гадую, (на)зиму, (в)барлозі, (до)весни, (у)сміхається, (в)лаштувавсь.

Вправа 186, 188,190,195,198,202,207. Вивчити всі правила.

Природознавство
параграф 22, друк. зошит стор. 28

Читання
Виконати підсумкову роботу за тему.
Тестування 1 варіант
1. У веселого Казкаря злякано розліталися думки:
а) коли ішов дощ;
б) коли діти сварилися;
в) коли яскраво світило сонечко.
2. Лисичка пригощала Журавля:
а) кашкою з молочком;
б) пшеничкою;
в) буряком і картоплею.
3. Щоб визволити смутну дівчину з темниці Оха, треба розрубати:
а) сімдесят замків;
б) сім замків;
в) сімдесят сім замків.
4. Запиши автора казок.
«Дід Осінник» -
«Синичка» -
5. З яких казок наведені рядки?
 «Казкар любив дітей, бо це ж для них, а не для кого іншого, він писав свої веселі казки!»
«Відтанула бурулька. І почула дівчина радісну пташину пісню».


Тестування 2 варіант
1. На чому спить дід Осінник?
а) На зеленому мохові;
б) на сухому листі;
в) на м’якій траві.
2. Кого Дід Мороз заморозив разом з озерцем?
а) Пташку;
б) Снігуроньчину пісню;
в) маленьку дівчинку.
3. Друга пісня солов’я була хвалою:
а) заморським краям;
б) маленькій сміливій синичці;
в) рідному лісові.
4. Запиши автора казок.
«Казка про Оха-чудодія» -
«Лисичка і Журавель» -
5. З яких казок наведені рядки?
«Всіх приймає пан ласкавий,
Тільки треба мовить: “Ох!” »
«Приходь, Журавлику! Приходь, любчику!»





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.