Прізвище, ім’я, по батькові
|
Налескіна
Альвіна Віталіївна
|
Посада (відповідно до запису в
трудовій книжці)
|
Вчитель початкових класів
|
Місце роботи (найменування
закладу освіти відповідно до статуту)
|
Селидівська загальноосвітня школа
I-III ступенів №2
Селидівської міської ради Донецької області
|
Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення
навчання)
|
Макіївський
економіко-гуманітарний інститут, 2001р.
|
Самоосвіта (зазначається за останні 3 роки
в порядку зменшення за категоріями:
друга освіта; очні, дистанційні курси; конференції, семінари; конкурси тощо)
|
Курси
«Нова українська школа: реалізація компетентнісного підходу у початковій
школі»;
Онлайн-курс
«Основи здоров’язбережної компетентності» (портал превентивної освіти);
Онлайн-курс
«Вчимося жити разом» (портал превентивної освіти);
Онлайн-курс
для вчителів початкової школи ( студія онлайн-освіти EdEra);
Онлайн-модуль
«Освіта на основі життєвих навичок» (портал превентивної освіти);
Онлайн-курс
«Недискримінаційний підхід у навчанні» (студія онлайн-освіти EdEra);
Учасник
міської науково-практичної конференції «Крокуємо до Нової української школи»;
Участь
у локації «Методичні практики НУШ»(до серпневої конференції);
Участь
у виставках методичних робіт до серпневих конференцій у м. Покровськ, м.
Краматорськ;
Міський семінар «Діяльнісний підхід в НУШ» виступ
«Дослідницька діяльність в початковій школі»;
Презентація власної методичної ідеї на педраді
«Пізнавальна активність молодших школярів «Мовний калейдоскоп»;
Виступ на міській інструктивно-методичній
нараді «Ранкові зустрічі. За-проти» (з
досвіду роботи);
Розробка
модельного тижня «Літні свята» для 1 класу за програмою Савченко, НУШ ( у
складі авторського колективу);
Вебінар Практикум «Розвиваючі вправи для школярів»;
Вебінар «Методика навчання учнів розв’язування задач
у 1-2 класах
НУШ»;
Вебінар Особливості викладання інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» у 1класах НУШ;
Вебінар «Інтернет-олімпіади як засіб мотивації
учнів»;
Вебінар «Сучасні методики розвитку швидкочитання у
початковій школі»;
Учасник Міжнародного конкурсу для вчителів
загальноосвітніх навчальних закладів України та освітніх установ української
діаспори «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процесу»;
Публікації в каталозі «Відкритий урок: розробки,
технології, досвід» №1/2018, №1/2019 ( проект «Цікава хімія» для учнів 4-х
класів; Модель мультимедіа освіти
«Країна творчості» );
Публікації методичних матеріалів на сайті
«Всеосвіта».
|
Педагогічний стаж
|
20 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
I кваліфікаційна
категорія
|
Педагогічне звання (за
наявності)
|
|
Науковий ступінь (за
наявності)
|
|
Посилання на інтернет-ресурси, де Ви представлені (за
наявності)
|
Блог
класу «Пізнайки»
(alvinka.blogspot.com)
|
Педагогічне кредо
|
«Сучасні
технології + творча діяльність + співпраця – це формула успішності учня».
|
Опис педагогічної ідеї
«Щоб навчання було легким і бажаним,
важливо пропонувати такий зміст знань, який дитина на даному етапі розвитку
своєї психіки може сприйняти найбільш оптимально зацікавлено, з найменшими
труднощами» - зазначила Л.В. Артемова. Тобто важливим є вплив пізнавального
інтересу на результативність навчання в початкових класах. Саме тому я обрала
проблему «Формування пізнавальної
активності молодших школярів».
Для якісного оновлення уроку в початкових
класах у центрі уваги є активізація пізнавальної діяльності учнів. Тому
намагаюсь творчо, по-новому розв’язувати актуальні завдання сучасної освіти,
які спрямовані на гуманізацію, соціалізацію особистості, практичну
спрямованість навчання.
Другий рік працюю за науково-педагогічним
проектом «Інтелект України».
На уроках інтегрованого навчального предмету «Я пізнаю
світ» застосовую технологію раціонального читання, яка полягає в системній
роботі над формуванням в учнів технічної складової читання за допомогою
комплексу спеціальних вправ, що спрямовані на підвищення темпу читання
вголос, розширення обсягу сприйняття одиниць тексту й удосконалення процесів
запам’ятовування; здатності розуміти прочитане; спроможності переказувати
текст, виділяючи інформацію, яку необхідно запам’ятати.
Для реалізації цієї технології
використовую метод цілих слів, тобто діти вчаться читати цілими словами,
упізнавати й читати знайомі слова, опановують прийом стеження під
аудіосупровід («саджаючи» слова «у човники») та алфавітний метод, де повторення
матеріалу відбувається під час поступового руху за алфавітом.
Розвиток навички швидкого, вдумливого
читання здійснюється за допомогою вправ «Повітряні кульки», «Сорока та
Черепаха», «Фотоапарат», «Презентація Мудрої Сови».
Широко застосовую ребуси, кросворди,
піктограми, метаграми, які розвивають кмітливість школярів.
На уроках математики вчу дітей мислити,
порівнювати, розв’язувати та досліджувати проблеми, вибудовуємо логічні
зв’язки, формуємо просторову уяву на основі практичних дій (накладаємо
трикутники, зірочки тощо). Дітям дуже подобаються конкурсні завдання «Великі
перегони». Для розвитку логічного мислення використовую коректурні вправи, де
треба полічити всі цифри, які не позначають число 3, одночасно закресливши їх
. За допомогою вправи «Маски» діти навчилися розв’язувати рівняння ( у 1
класі!), спостерігається пропедевтика алгебраїчних знань, а вже у 2-му класі
діти навчилися складати арифметичні та алгебраїчні задачі на заданий вид.
На уроках української мови використовую карти
знань, які допомагають дитині повторити, закріпити матеріал. Відеогра
«Спіймай звук» розвиває фонематичний слух учнів. А вправи «Виправ помилки
Незнайки», «Влучний стрілок» розвивають
орфографічну пильність. Вправа «Будівельники» вчить учнів складати речення з
розсипаних слів.
На
кожному уроці приділяю увагу роботі з правилами. Для цього використовую
прийом «Незакінчене речення» або «Пригадай пропущене». Наприкінці уроку
проводжу конкурс «Найрозумніший», за допомогою якого узагальнюємо вивчений
матеріал. В кінці будь-якого уроку співаємо пісню, адже це запорука мотивації
до подальшої праці учнів упродовж дня.
Для розвитку пізнавальної активності
впроваджую діяльнісний підхід
(робота
з синельними паличками, практичне вивчення магнітного поля, робота з
мікроскопами ). Це лише початок впровадження дослідницької роботи з учнями,
підготовка до більш серйозної роботи . Адже традиційно у 3-4 класах проводжу
«Фестиваль учнівських проектів», на якому учні вчаться презентувати та
захищати свої роботи. У 3–му класі учні працювали за напрямком «Біологія»,
створювали презентації за проектом. У 4-му класі завдання ускладнилося і учні
обирали теми дослідів за напрямком «Хімія». Презентували свої проекти у
форматі відео. Впроваджуючи дослідницьку роботу в початкових класах
здійснюється пропедевтика навчання на
наступних освітніх рівнях. Проект «Цікава хімія» був надрукований у каталозі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід».
Отже,
намагаюсь навчати і виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити
вогник пізнання, мислення, добра.
|
Досвід роботи
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.