пʼятницю, 25 травня 2018 р.

Останній дзвоник

25 травня продзвенів останній дзвоник для випускників. Ми теж випускники, але початкової школи. Гарні, красиві, файні, у вишиванках і з кульками учні 4-В класу завітали на свято. 
Отримали Похвальні листи 6 учнів:
Горбачова Анжеліка, Лебедь Наталія, Налескін Ростислав, Нікіфорова Олена, Омельяненко Тетяна, Ращупкіна Анастасія.
Колектив "Калинонька" (4-В кл ) подарував запальний танець "Полька" присутнім на святі. Зі словами подяки Кривенко Олена Григорівна звернулася до директора школи і подарувала коровай .


Навіть не віриться, що сьогодні настав день, коли мені доведеться з вами попрощатися. Дорогі батьки, хочу сказати, що у кожного з вас росте гідна і повноцінний дитина, яка здатна досягти будь-яких вершин. Мені дуже сумно прощатися з кожним із своїх учнів і з кожним з їх батьків. Дякую вам, шановні мами і тата моїх випускників, що ви допомагали в процесі навчання. За те, що ви вивчали шкільну програму і прагнули вказати своїм дітям правильний шлях. Я дуже рада, що в моєму педагогічному досвіді мені довелося зустрітися з такими приємними і хорошими людьми. Ще раз дякую вам за дітей, які наповнили чотири роки мого життя прагненнями, отриманням нових навичок і розумінням нового покоління. Спасибі вам, батьки, за таких прекрасних дітей.
                         З повагою А.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.