1. Виконай тести с.96.
2. Вивчи правило с.98.
3. Допиши дієслова.
Трава… , дерева… , трактор… , день…., поле…,
учень…, ніч…, повітря…., сонце…, земля…
4. Із запропонованих
іменників утвори слова-дії.
Зразок: лікар (що робить?) лікує.
Писар-…, рибак-…, водій-…, володар-…,штукатур-….
5. Із запропонованих прикметників утвори
слова-дії:
Червоний-…,світлий-…, зелений-…, чарівний-…,
сірий-…
6. Допиши, хто як
пересувається. Зразок: лисиця (що робить?) бігає.
Риба-…, ведмідь-…, зайчик-…,сова-…, змія-…
7. Продовж речення
дієсловами:
Взимку діти (що роблять?)…, …, ….
Навесні селяни…, …, ….
На уроках учні …, …., … .
8. До слів добери протилежні за
значенням дієслова.
Купувати - …, підіймати -…,
охолоджувати - ... , руйнувати — ...
, говорити — ..., шепотіти — ....
9. Випиши дієслова:
Праця, працювати, працьовитий, лікар, лікувати, пекар,
пекти, пекучий, точило, точити, точильний.
10.
Спиши текст або запиши під диктовку. Дієслова підкресли
двома лініями.
Річка
Протікала через село Іванів річка. Весною в ній
було багато води. Річка Клязьма була швидка і весела. Завжди кудись поспішала.
Ні хвилини не стояла на місці. А влітку річка міліла.
Математика
1. Розв*яжи ланцюжки:
21:3*2-4:5*9+9:3:3=
30:3:2*3+3:3:2*8=
27:3*2:3+6:4*8+6:10=
4*4-8:4*9+6:4*3+2:4=
2. Розв*яжи приклади № 522,
№ 538, № 542, № 547, № 556, № 557, № 560.
3. Розв*яжи задачі №523, №526, №527, №544, №550, №573.
4. Розв*яжи логічні завдання
№530, №561, №575.
5. Розв*яжи нерівності №525.
6. Геометричний матеріал
№534, №574.
Природознавство
Дай письмово відповіді на запитання.
1. Що таке лід?
2. Які властивості має лід?
3. Продовж речення. Коли
вода перетворюється на лід, вона…
4. Чому лід не тоне?
5. При якій температурі вода
перетворюється на лід?
Опрацюй с.69-71 «Рослини взимку». Усно дай
відповіді на с.71.
Русский язык
1.
Выучи русский
алфавит.
2.
Выполни упр. 260.
3.
Выучи правило
с.82.
4.
Выполни упр. 262.
Задание
на повторение:
1.
Запиши 15 слов с
мягким знаком (соль);
2.
Запиши 15 слов с
разделительным мягким знаком (осенью);
3.
Запиши 15 слов с
твёрдым знаком.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.